Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям кораба

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    И без климатик и без музика и без фарове и на равно и ако може и надолу за да влезе колата в режим на принудителен празен ход.. Мен икономии не ме интересуват, карам така, че да ми е готино
    Нарича се с две думи- среден разход, а не среден разход при специални условия
    Да, среден разход със 120км/ч от София до морето и обратно, съответно защото е и лятото и с климатик.
    Разход под заводския в книгата.
    Това е последно което съм засичал на извънградско.
    На градско съм мнооого под разхода по книжка, ама вече има много зависимости и не е коректно да се гледа, защото страничните фактори играят голяма роля.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
      Е ква е далаверата да изключваш от скорост, нали по нанадолнище на скорост спира притока на гориво?
      В същото време действа моторната спирачка. А помисли де?

      Тоя мотор има и компресия все пак... на всяко действие има равно по сила противодействие.



      Всяко тяло запазва състоянието си на покой или на равномерно и праволинейно движение дотогава, докато външна сила не го изведе от това състояние.

      А компресията на мотора какво ли е???
      ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
      ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
      Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
      Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

      Comment


      • #48
        Съгласен съм, но тук говорим за спускане по баир, достатъчен да държи колата в движение, въпреки компресията. А и не вярвам да се спускаш с постоянно натисната спирачка...

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
          Съгласен съм, но тук говорим за спускане по баир, достатъчен да държи колата в движение, въпреки компресията. А и не вярвам да се спускаш с постоянно натисната спирачка...
          Май отказваш да мислиш. Направи го утре. Спусни 1 баир на скорост - 5 или 6-та - все тая.

          Пусни го пак на неутрална.

          Засечи си максималната скорост.
          После ще говорим.

          В първия случай имаме триене, челно съпротивление, съпротивление на мотора.

          Във втория - челно съпротивление и триене - няма съпротивлението на мотора.

          Както и да смяташ 2 е по-малко от 3.
          Честито!
          ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
          ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
          Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
          Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

          Comment


          • #50
            Аз съм ги пробвал и двете и според мен няма еднозначен отговор. В зависимост от ситуацията карам или на свободна, или в ппх. За всеки случай тон и половина кола не я оставям продължително на свободна по стръмен баир, независимо от това дали реализира икономия или не...

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Iltcho Покажи съобщение
              Май отказваш да мислиш. Направи го утре. Спусни 1 баир на скорост - 5 или 6-та - все тая.

              Пусни го пак на неутрална.

              Засечи си максималната скорост.
              После ще говорим.

              В първия случай имаме триене, челно съпротивление, съпротивление на мотора.

              Във втория - челно съпротивление и триене - няма съпротивлението на мотора.

              Както и да смяташ 2 е по-малко от 3.
              Честито!
              Само че на скорост като си поддържаш една и съща и така се спускаш до долу с разход кръгла 0 !!!
              А като си на свободна си имаш разход и той на моменти скача доста Отделно нямаш мазане на мотор и кутия
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #52
                При спускане на ПХ - има лек разход от порядака на 0.7-0.8л
                При спускане на ППХ - разхода е 0.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  Отделно нямаш мазане на мотор и кутия
                  Тук нещо си се объркал.

                  ---------- Post added at 06:29 ---------- Previous post was at 06:26 ----------

                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  При спускане на ПХ - има лек разход от порядака на 0.7-0.8л
                  При спускане на ППХ - разхода е 0.
                  Каква е разликата дали двигателя работи на празен ход докато се спускаш или докато си дремеш на светофара- няма, в случая не става дума за ппх. Наложи се да ме дърпат около 50 км с работещ двигател, разхода който показваше колата беше 3/100 а тя показва точно
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 06:36.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Тук нещо си се объркал.

                    ---------- Post added at 06:29 ---------- Previous post was at 06:26 ----------



                    Каква е разликата дали двигателя работи на празен ход докато се спускаш или докато си дремеш на светофара- няма, в случая не става дума за ппх. Наложи се да ме дърпат около 50 км с работещ двигател, разхода който показваше колата беше 3/100 а тя показва точно
                    Лорде прави са
                    Питай шофер на дизелов камион дали го пуска по инерция независимо дали е празен/пълен.
                    Виждал съм с очите си гаранционен МАН със съсипан двигател.Заплашваха шофера с уволнение да си признае какво е правил,защото влекача беше на 14 месеца.Човека каза че винаги използвал инерцията без скорост защото мислел че ще спести нафта за тубите.
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #55
                      Това за мазането ли?
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #56
                        Разхода при мен на пх варира м/у 1.2-1.3 л/ч. Няма как по принцип да варира в по-големи граници. За това с мазането, това не е двутактов двигател, тотално не сум съгласен. Изключването от скорост е предимство което малко хора умеят правилно да го правят, то спомага намаляването на разхода. Разбира се има моменти когато не е желателно да си на пх.
                        Пример:
                        Бул Брюксел, моста за летището, не е все едно дали го взимаш целия мост със 100 км/ч на 6-та или ще пуснеш по инерция и ще мине само 1/4 от пътя на скорост. Разликата е двойна.
                        Камионджиите по други съображения не пускат на пх, освен това те имат допулнителна моторна спирачка, която автомобилите нямат, всички автобуси са като камионите също и при тях проблема е с масата и необходимостта от продължително спирачно усилие. Няма нищо общо с масла и мазане...

                        Разход моментен при 100 км/ч отговаря точно на разход на пх в л/ч.

                        Comment


                        • #57
                          Това с мазането са пълни глупости, не може при работещ двигател да няма мазане.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                            ...
                            Разход моментен при 100 км/ч отговаря точно на разход на пх в л/ч.
                            Това ама въобще не е така.

                            Моля те да ми отговориш на мнение 38, ако искаш да си продадеш колата по-бързо, утре да речем, за парите, които искаш. Предложението ми е в сила.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Само че на скорост като си поддържаш една и съща и така се спускаш до долу с разход кръгла 0 !!!
                              А като си на свободна си имаш разход и той на моменти скача доста Отделно нямаш мазане на мотор и кутия
                              Абе пичове, вие май отказвате да мислите. Разхода за момента ти пада на 0л на 100 км, да ама тоя мотор тия бутала си имат съпротивление бе момчета. Растоянието, което изминавате намалява пропорционално на скоростта. Не напразно му викат МОТОРНА СПИРАЧКА!!! А помислете де!
                              А на празен ход - изключен от скорост нямаш съпротивлението на мотора, скоростта се поддържа от масата на автомобила!
                              При спускане на наклон на включена предавка и отнета газ ти пада скоростта нали?

                              А ся - малко физика пак :Скоростта е мярка за бързината на движение.

                              Тя се отбелязва с латинската буква v. При равномерно движение скоростта v е равна на отношението на изминатия път s към времето t , за което този път е изминат:

                              скорост = път / време

                              Като използваме означенията за скоростта, пътя и времето, формулата придобива вида:

                              v = S / t ;
                              t = S / v ;
                              S = v . t .

                              п.п. Аз спирам да пиша по темата!
                              ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                              ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                              Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                              Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                              Comment


                              • #60
                                Продължителното използване на моторната спирачка води до охлаждане на двигателя, което не е добре за него. Иначе разходът е 0.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X